Animals

Sandra och jag har stött på en hel del sjuka saker genom åren. Tänkte dra upp 3 saker som är rätt komiska.

 
1.  Skalbaggen.
Innan jag kom till sans med mitt rum och hade madrassen på golvet så var mitt rum ganska kaotiskt. En dag när jag skulle gå och lägga mig så såg jag en STOR skalbagge krypa på golvet, jag skämtar inte. Så jag flög ut ur rummet fort som fan och tvär vägrade att sova i mitt rum på 3 nätter. Istället ockuperade jag mig i soffan med täcke och kuddar och sov där. Detta tyckte Sandra var ytterst komiskt när pappa berättade medan jag nästan tjöt..
 
 
 
2.. Humlan
Det var en ganska tråkig dag mitt i sommaren. Jag och Sandra bestämde oss för att dra på en film och snacka lite skit. Helt plötsligt ser vi en humla som smiter in genom fönstret och vi springer ut som två galningar. När vi väl vågar oss in igen så tar det ca 5 minuter innan det börjar att låta under täcket, då hade humlan legat där under vid våra ben och det blev droppen för Sandra. Hon gick hem och det blev inte mycket mer filmtittande den dagen kan jag lova


 

3. Krabban
Idag när vi var färdiga med naglarna och Sandra skulle gå hem så hoppade det ett litet djur och satte sig på hennes väska. Sandra fick panik och frågade om jag hade Crabbes och jag höll på att dö av skratt. Följande minuter bestod av att jag fick kolla om hon hade löss och jag vet inte vad hahaha. Men det visade sig iallafall att det bara var något litet djur som tyckte om hennes fina väska
 

2011-11-28 | 20:27:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback