My choices

Har ett ganska viktigt val att göra i helgen.
Valen till kommande vår ser ut som följande:
1. Nagelterapeut, då får man diplom men inget hår eller make överhuvudtaget i vår.
2. Make up och hår, då får jag göra giselle provet i make up och bli make up artist, + jag får ha kvar nagelterapeut kursen som individuellt val och får ett intyg från lärarens företag att jag kan göra skitsnygga naglar etc.

Känns ganska drygt att behöva bestämma sig under så kort tid, från början ville jag ha naglar och make up, men man fick inte välja så. Men även om jag tror att jag redan gjort mitt val, så känner jag mig ändå osäker, vad tycker ni?
 

2011-11-26 | 19:07:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback