Bla

Sandrutt kom hit igår och ordnade sina naglar en stund, och det blev en sväng ut igår iallafall, kände att jag inte orkade ligga inne, trots att jag var så trött! Jag invigde min nya Fjällräven jacka och kände mig förövrigt hel nöjd när vi sjöng Christina Aguileras låt - your body (baklänges). Nu blir det kaffe, sen åker vi ut med alla paket till C´s morföräldrar så de får en fin plats under granen!

2012-12-15 | 17:03:00 | Vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kjell

bra att du har varma kläder! då blir du inte så lätt förkyld. och att slappa lite är aldrig fel. själv har jag farit runt som en skållad råtta, men nu är allt "klappat" och klart!

Svar: Precis!
serendip.blogg.se

2012-12-15 // 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback