Fredag

(Tog bild på datorn kom på att bilderna låg på datorn)
Borde gå och lägga mig, knäet värker och jag är oerhört trött! Men jag är glad, för idag har vi äntligen köpt en ny bäddmadrass! Dock var den helt slut här i stan och vi hade fått vänta några veckor om vi lät dem beställa den, så vi åkte till Söderköping istället och hämtade den! Så jag hoppas verkligen att min rygg kommer bli bättre, och även sömnen!

Blev även en sväng till Maxi och Coop där jag fick en dagkräm från Lumene för ynka 20:-, för att det inte fanns någon prisuppgift, det kallar jag kap! Blev även älskade papilotter och nya kalendrar inför det nya året!

Imorgon ska vi vara barnvakt åt min brors barn några timmar, det blir spännande!


2012-12-29 | 00:12:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback