Galna dagar

Mellandagsrea gör folk galna, även oss! Från 10.30-17.30 och fötterna var fullkomligt förstörda (obs! Gick inte ens i klackar!), satte oss och fikade en sväng på Waynes mitt i all stress, det var välbehövligt och gu så vi skratta när Sandrutt fick största kaffekoppen jag någonsin sett ute! Och självfallet ska alltid massa konstiga människor börja prata med oss, denna gång en äldre man som tidigare var advokat..

Sa jag förresten att Sandrutt köade för en kjol i 25 minuter? Då sa jag faktiskt att "jag hoppas du kommer använda den där kjolen flitigt"

Nu måste jag försöka sova några timmar, knäet värker utan dess like och är lila/blått efter jag slog det rakt in i kaklet förut, och dessutom måste jag ner till Maxi en sväng och uträtta några ärenden!


2012-12-28 | 03:22:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback