Snart

Blir mest att jag bloggar nattetid just nu.. Dagarna är fyllda med så mycket annat, men det är väl så det är den här tiden på året.. Idag har jag städat och rensat ur garderoben, det var välbehövligt, men som andra, har även jag svårt för att göra mig av med kläder för jag tänker "det här kan jag ha en annan gång,eller göra något roligt med" så lägger jag ner det i källaren så blir det ändå aldrig något av det haha! Typiskt men så är det! När jag väl gör mig av med kläder går det till människor i min närhet eller välgörenhet, jag kastar i stort sätt aldrig nått, såvida det inte är trasigt på ett eller annat sätt.

Imorgon såhär dags är det inte längre 2012, utan 2013. Jag hoppas på ett bra år med glädje och framför allt att jag ska känna mig lite piggare, har gått in i en period då jag känner mig mest Depp över allting, men det ska bli ändring på! Tänkte kasta upp lite bilder över det gångna året imorgon, så kolla in om ni är nyfikna vetja! Det kommer en del bilder som inte är publicerade på denna blogg, utan från den gamla!

Ha ett bra nyår och försök att inte supa er redlösa, det blir så jobbigt dagen efter då;) haha! Ta iallafall hand om varandra! Kram


2012-12-31 | 03:24:52 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback