Värme i en stad fylld av kyla

Mysig dag, dock fylld av otroligt mycket snö som försvårade både min gång bort till Hakan och även bilresan som slutade med att vi fick ta Sandrutts 740 till Linköping!

Konserten (kan man kalla det så?) spelningen var super bra! Jag blev helt varm när han sjöng Shoreline! Och inte nog med att det var fullt med folk som fightades om luften i lokalen, vi fick även höra osläppt/nytt material som var kanon! Det finns nu sparat på min mobil och kommer nog spelas ett par gånger framöver! avslutningsvis, ni som inte var där, ni missade något!!

Har ordnat så jag enkelt och smidigt kan blogga från mobilen nu! Det resulterar nog i fler inlägg, men dessvärre mer tråkiga mobilbilder!

God natt! Snart är det en ny dag med nya uppgifter att ta itu med!


2012-12-05 | 04:24:00 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback