Victoria secret fashion show




Snart är det dags för den årliga, underbara showen! Den 7/11 pågick showen i New York, men jag tror om jag inte misstar mig helt, att showen visas på TV i Sverige på nyårsdagen som det brukar göra? Jag kommer sitta bänkad, vilka kreationer! Visste ni förresten att årets succé sägs vara Behån som Alessandra Ambrosio har på sig?, Den är värd 2,5 miljoner DOLLAR (ca. 17 miljoner sv.kronor)! Den är dekorerad med 5 200 ädelstenar. 


Årets uppträdanden utgörs av Rihanna, Justin Bieber och Bruno Mars. 


Årets svenska änglar är Frida Gustavsson och Elsa Hosk. Båda är otroligt vackra!


Självklart är Miranda Kerr, Adriana Lima, Heidi Klum och de andra snyggingarna med även i år!
 
 

2012-12-19 | 09:43:00 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback