Fina relationer och dagsutflykter

Påbörjar en ruggig Tisdags förmiddag med kaffe, kaffe ur Marilyn Monroe koppen som min vän Sandra köpte till Christoffer i födelsedagspresent, koppen som är hans men jag nu dricker ur. Mums så gott. Förresten, Christoffer är min pojkvän, ett evigt konstaterande för er som ej vet. 
 
Känner mig en aning trött. Blev en lång dag igår med enbart 1 timmas sömn. På Lördag är det bröllopsfest, vilket innebär att jag ska sminka, fixa naglarna och håret på bruden. Så igår var vi nere på bl.a stan en sväng, eller ja, några timmar och provade underkläder och letade dekoration, det är alltid saker som ska fixas in i det sista, men hon är så fin min svägerska så ni anar inte. Och vem tackar nej till skratt och roligheter? Det kan ju bara bli roligare om man är trött.
 
Till Lunch stannade vi till hos Hakan, som äger Diamanten. En hel mysig liten resturang vid sidan av Finspångsvägen. När jag var.. hm.. kanske 14 år? Hade jag min praktik där, sen dess har jag bara forsatt att gå dit, både för underbar mat, men också för otroliga diskussioner som ibland skapas, och för att inte glömma otroliga desserter som ger både sinnet och magen en otrolig upplevelse. 
 
Avslutningsvis blev det en sväng till Hela människan och Importören innan vi skjutsade ner Dojan till hennes stuga, mysigt område som jag inte visste existerade, eller alltså stugan visste jag fanns, men att området i sig var så stort, det anade jag inte. 
 
Nu kom det lite sol, D-vitamin, glöm inte det, viktigt! 
 
Ha en fin dag. 
Det ska jag ha.
 

2012-11-06 | 11:50:57 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback