Frågor

 

31 Frågor 

1.Fullständigt namn - Samantha Afrodite Linnéa Desirée Andersson
2. Ålder - 19
3. Vart bor du - Norrköping
4. Är ditt hem viktigt för dig - Ja

5. Färg på ditt hus - Gult 

6. Hus eller lägenhet - lägenhet

7. När är du född - 31 Augusti

8. Något jobb
 – Inget konkret
9.Har du många vänner - Jag har många bekanta, men få vänner och dessa betyder väldigt mycket för mig. Tror det är viktigare att ha några få att sprida sin kärlek och tillit till, än flera stycken bara för att.
10. Din favorit film - Oj.. Svår fråga. Jag är lite av en obotlig romantiker, så skulle nog säga Titanic om jag var tvungen att välja enbart en film.
11. Din favorit låt - Finns många här också
12. Mat - Jag varierar min kost ganska mycket, men vegetariska rätter har kommit att ligga mig varmt om hjärtat, men observera. Jag äter kött.
13. Dryck - Pepsi Max
14. Färg - Svart och vitt passar till det mesta, men kan bli ganska stelt. Tycker även om dova, pasteller.
15. Vem är mest lik dig, eller du lik – Min pappa tror jag?
16. Har du någon förebild – När jag var mindre, kommer jag tydligt ihåg hur alla hade sina favoritartister etc. Det är något som jag aldrig direkt haft, men det finns några människor, men i det fallet personer jag känner eller träffat, som gett intryck på mig.
17. Vad är det värsta du vet – Ganska normala saker antar jag, när folk ljuger eller beter sig konstigt helt utan underlag.
18. Vad är det bästa du vet – Känslan av att känna sig lugn och harmonisk. När man gör framsteg och känner att man lyckas med någonting som man tidigare trott varit en omöjlighet.
19. Hur många syskon har du – Jag har 2 halvsyskon, men min bästa vän Sandra, är som en del av familjen och har varit med så länge så jag skulle säga 3.
20. Vad är din högsta önskan – Finns många olika saker man önskar, men de gäller att sätta upp realistiska mål och ta sig dit. Men gäller det mänskliga saker så skulle det vara att veta att mina nära och kära alltid finns där och att de alltid får vara trygga.
21. Tror du den drömmen en dag blir sanning – Jag hoppas att mina fina, nära och kära alltid blir trygga med allt vad det skulle innebära, sen får framtiden utvisa resten.
22. Sparar du eller slösar du pengar – Jag brukar föredra att spara, inom klädväg väljer jag oftast att satsa på kvalitéts plagg som jag vet håller länge, och funkar med mycket, jag tror det gör att man sparar pengar i längden, samt så gäller det att vara på sin vakt på vad man ska köpa och kontrollera ifall man verkligen behöver det.
23. Vad är ditt drömyrke – Jag har i dagsläget ingen aning, det finns så himla mycket saker som jag skulle vilja prova på, men tiden får väl utvisa det helt enkelt, vem vet, jag kanske aldrig hittar det som passar mig, eller så säger det smack! Så står jag där jag vill vara.
24.Tycker du om att städa – Jag hatar att ha det smutsigt runt omkring mig, det byggs upp en irritation och stressyndom när det är saker överallt, jag kan helt enkelt inte slappna av. Men det är väl ingen som älskar att städa, men det är väl inte hemskt heller.
25. Har du ett förhållande – Jag är förlovad med en underbar kille sen 1 år tillbaka.
26. Är du romantisk – Ja, när jag själv vill vara det.

 

Antingen eller

* Svart eller vit? - Känns som en ganska kryptisk fråga, båda är intelligenta
* Hund eller katt? - Jag är uppvuxen med både och, men i dagsläget är jag en kattmänniska
* Ut och festa eller hemma och mysa? - Jag är mer av en hemma tjej, för mig är en kväll hemma med tända ljus viktigare än en kväll på stan.
* Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. Önskar dock att jag var vänsterhänt, har på något sätt fått för mig att vänsterhänta är mer praktiskt lagda och ska bl.a måla väldigt bra.
* Älska eller älskas? - Älska och älskas


2012-11-05 | 19:12:00 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

har du gjort designen själv?

Svar: Såg att du verkade ha fått till det iallafall:D snyggt!
serendip.blogg.se

2012-11-05 // 19:17:19
» bitchplz

min lilla bebis <3

2012-11-05 // 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback