Galenskaper

Blir inte mycket att skriva när man är sjuk, eller man och man, när JAG är sjuk.. Har mest i ide och sovit-vilat-sovit de senaste dagarna. Men jag kämpar på ändå. Börjar undra om kissen också är sjuk, eller om det bara är så att hon är så förtjust i den nya datorstolen så det är därför hon ligger där i princip dygnet runt, eller så kanske de är så att hon märker att jag inte mår bra, så hon vill göra mig sällskap - men på ett vist avstånd. Praktiken går bra, har varit där trots att jag inte känt mig helt frisk.. Vill inte missa massa dagar bara för att.
 
Vad har jag för imunförsvar? Det var ju inte länge sen jag var sjuk liksom.. Och igår skulle jag ha passat på och träna och likaså idag, man får skjuta upp så himla mycket, för att man ska bli frisk. På Lördag skulle jag ha varit barnvakt åt finaste brors barnen, men icke! Det blev ingenting eftersom jag inte vill riskera att smitta ner dem, och jag antar att dem inte har så roligt med en trött faster ändå. 
 
Det som gör mig mest arg... Det är nog ändå att jag skulle förbi Modellfabriken (min förra praktik och arbetsplats) i helgen och möta upp Mattis för att få det efterlängtade pudret, men vi får se.. Jag ska nog försöka ta mig dit iallafall. Helgen har ju trots allt bara börjat.. 

2012-11-16 | 13:46:50 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback