Onödig information

Telefonen hade uppenbarligen ringt okontrollerat imorse från Dolt nummer, det som överraskar mig mest är att person/personerna inte talade in något meddelande. Jag menar, hur ska jag ha möjlighet att veta vem det är?, eller ens ha möjligheten att ringa upp om det nu var något viktigt. Förhoppningsvis ringer de väl imorgon igen ifall det var något viktigt.. 
 
Har en idé, ringt till Tandläkaren igår för att avboka mina tider för "sprutträning" (kan låta väldigt roligt om man vänder på det) men saken är den att jag knappt kunnat gå till tandläkaren tidigare utan att få lugnande/lustgas p.ga min rädsla för sprutor, och nu var det meningen att jag skulle gå en KBT- behandling för att bli av med rädslan.. Men jag känner mig inte riktigt redo än, då man avslutningsvis av behandlingen faktiskt använder sprutor bara för att.. 

2012-11-08 | 01:31:29 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback