Some day

Första julklapparna är inhandlade, paketen till mamma och pappa! Nu är det bara några stycken kvar.... 
Igår e.m gick jag med Sandrutt till Hakan och åt innan vi gick vidare till Hela människan där vi i vanlig ordning hittade massa fint! Jag älskar att gå och strosa inne i secondhand butiker, ibland hittar man verkligen fynd! Det som känns mest roligt är att man kan hitta kläder etc från märken som inte är vanliga här, vilket i sin tur gör att alla inte har likadana kläder som jag själv! Dessutom, så gör man samhället en tjänst! =) Dock så passar inte allt, här har vi ett exempel på miss fit:
Därefter blev det en snabbkaffe hos Hakan innan vi gick hemåt i regnet igen. Mötte upp Erik som kom och hjälpte till med elen igår, dock så är det bara att kasta ut frysen som står på balkongen! Den börjar bli gammal tydligen, men mig skadar det inte! Mer plats på balkongen i sommar wiho! Dock så får jag och Sandrutt tänka om när vi bakar hädanefter.
 
Avslutade kvällen med Maria Wern och lite mys med Buskissen! 

2012-11-27 | 19:12:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback