Utgång

Otroligt trevlig dag igår, behandlingarna gjorde verkligen sitt och idag känner jag mig som jag har babyhud! Dock så hade jag och Sandra delade åsikter, jag tyckte det luktade stall och hon tyckte att det luktade sushi (jag pratar alltså om algbehandlingen)
 
Middagen var som vanligt fantastisk på Tegelvalvet, vi satt och pratade och tog en varsin drink innan vi gick vidare till Trädgårdsgatan 3 och dansa och hade roligt! Min kusin och hans kompis mötte upp oss också och i stort sätt så var kvällen hur rolig och kunglig som helst,åtminstone tills det spårade ut lite för vår vän som fick åka ambulans, men idag mår han bättre iallafall!! Senare under kvällen dök Sandrutts bror upp och bjöd oss på öl, tror han blev lite sur framåt småtimmarna dock haha!
 
Kvällens mindre roliga saker var nog följande: 
* Vad fan är problemet med folk som inte förstår att man är förlovad och INTE INTRESSERAD??
* Observera att personerna som satt på spårvagnen hem borde ha satt sig någon annanstans istället för att sitta och kolla snett vilket ledde till mindre roligheter. (roligt för oss dock)
 
 
 
Kvällen bjuder på mys hemma och jag är lite smått irriterad över att jag inte fått in några pengar än..
Så tack Daniel för allt du bjöd på igår, vi hade verkligen jätte roligt! =) 
 
 

2012-11-24 | 19:21:29 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback