Dagens och Oriflame

Gick super bra på jobbet idag, vi har massor att göra eftersom vi har TS-vecka och det är så himla roligt! Det enda tråkiga är att vi har haft strul med vår kortläsare så vissa av gästerna har fått gå och ta ut pengar, förhoppningsvis är det löst imorgon! 
 
Tidigare ikväll åkte jag iväg med C och J för lite middag, vi snackade skit och hade allmänt trevligt innan de skjutsade hem mig och skulle vidare för att fixa med bilarna. Så nu sitter jag här och har lagt periodens beställning på Oriflame och jag känner bara WOW-effekt. Min största beställning jag har lagt och det blev sammanlagt 45 varor!! Och då har jag ju ändå inte sålt så länge heller. Super roligt att det går bra, och om allt går som det ska så ska jag på möte ang "Nya Oriflame" på Måndag. Har lite mer roliga nyheter att dela med mig av men den karamellen får ni nog suga på ett tag till, tills allt är klart åtminstone! 
 
Vi hörs mina godingar. 
Puss 

2013-04-25 | 23:19:20 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback