Funderar och filosoferar

Tittar mig omkring och inser att allt är en enda röra.. Köksbordet är fullt av diverse papper och brev som jag inte hunnit ta tag i än, tvätten är full och rummet börjar bli en röra, Torsdag kommer att bli en riktig städardag, sen förhoppningsvis kommer jag kunna slappna av där på kvällen eller ev på Fredag. Det var länge sedan jag unnade mig själv någonting, känner att det är dags att använda mina presentkort, det ena på en välförtjänt ansiktsbehandling och det andra på en massage i Linköping, men antar att det får avvakta tills nästa vecka är över,för som den ser ut nu så är det kaotiskt. Men samtidigt gillar jag ju att ha många bollar i luften, men vet att jag kommer vara helt slutkörd efteråt. 
 
Måste försöka få in lite kvalitétstid med min snutta, min älskling och mina nära och kära också, har mest blivit en sväng till Ica för sällskap och småprat och här hemma så blir det mest på varsitt håll. Men det är bara att hålla ut! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och jag är så glad att de finns i mitt liv! 
 
Förresten är jag så himla förbannad på hur korrupt samhället är. Igår bombades det i Boston och flera människor blev skadade och en del dödsfall, I Nordkorea är väl bara en tidsfråga innan de skjuter ut kärnvapen och vi alla dör och som om det inte vore nog så har det kommit fram att omkring 400 gårdar runt om i landet kan vara smittade med Salmonella. Vart tar världen vägen? Nu släcker jag lampan och drömmer fina drömmar istället, för så här kan vi inte ha det, godnatt!

2013-04-17 | 00:07:06 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback