Härlighet

Vilken lyx jag har, C åkte förbi Sandra och hämtade upp prover på olika sorters godsaker hon hade bakat i morse, och min favorit är helt klart den rosa med kokos i! Mumsigt som tusan. Dagen i stort har spenderats genom att tvätta ca. 7 maskiner och städat som en tok, skulle ni sett mig idag så hade ni nog skrattat så som jag såg ut haha. 

2013-04-29 | 00:38:57 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Åh mums! Tipsar om en till tävling här:

http://matildasusanna.blogg.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-by-vikki-2.html

Kram Matilda

2013-04-30 // 00:32:08
» Matilda

Och den hade jag redan tipsat om ser jag :P sorry!! haha

Svar: Japp o jag vinner aldrig iaf haha:D
serendip.blogg.se

2013-04-30 // 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback