Inlägget med riktiga namn

Tillät mig själv att sova ut idag, och tror ni det behövdes eller? Jotack! Resten av dagen har jag faktiskt fungerat som människa, gick bort med SANDRA (obs. att du nu inte längre är S, nu är du vanlig igen snuttan) till Diamanten för lite käk, fika och vanligt mys som de alltid blir därborta, älskar stället! Christoffer kom också bort dit när han var färdig med allt sitt! Så vi satt där hela gänget en stund och vi skrattade självklart en del också. Sandra gick när vi var färdiga hemåt medan jag och Christoffer åkte bort och träffade mamma så jag fick krama om hennes ordentligt så hon fick lite kärlek på sin födelsedag, vi ska ju dit på Lördag och fira henne! Annars har kvällen inte blivit något speciellt, ska strax iväg och käka med pappa! 
 
Hittade en så söt bild, och det stämmer verkligen! Så sug in den och gör er av med det som inte gör er lyckliga! 

2013-04-18 | 23:09:04 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hensson

bra snögg djäfla brud den där sandra ;)

Svar: Äre så ? ;)
serendip.blogg.se

2013-04-19 // 00:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback