Kalasfirande för mammsen

Igår var vi som sagt iväg och firade mamma. Men jakten på den perfekta Aloe vera plantan innan tog sin lilla tid, jag var helt inställd på att det skulle finns på Plantagen eftersom de hade mängder på deras hemsida, men inte en liten en hade dem ens, så vi åkte vidare till Blomsterlandet och där fanns den så självklart blev det den som lilla mamma fick och C köpte ett "palmträd" till henne. 
Det blev en hel del smörgåstårta, en hel del fika och mest utav allt blev det ordentligt med skratt, men jag hade inte förväntat mig någonting annat.
 

Vad tycker ni om min fina peplum liknande topp? Köpte den på Hela Människan för endast.... 20:-! Helnöjd må jag säga. 

 
En färdigköpt, och en hemmagjord! Vilken tror ni tog hem priset? Ingen av dem! För det gjorde mammas marangtårta med banan!

Och så avslutar vi med en bild på min fina lilla Totta som är en av de sötaste kissarna i världen!

2013-04-21 | 21:58:04 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback