Måndag

Intervjun tidigare idag kändes super bra! Detta är någonting som jag skulle tycka vore super roligt, och för att inte tala om alla kontakter man knyter. Svaret får jag senare i veckan så vi får väl se, jag håller i varje fall tummarna! 
 
Eftermiddagen bjöd på en hel del fix här hemma, om än allt för lite mot vad jag hade tänkt mig.. Känt mig trött hela dagen men de beror nog på att jag inte sov så många timmar i natt, ibland är det så! 
 
Nu är äntligen Vampire Diaries tillbaka, det släpptes i Fredags och jag har glömt bort det sedan dess! Så ikväll innan jag sover lär det bli att se på det, jag har verkligen varit fast i den serien sedan dag ett! Super bra. 

2013-04-22 | 22:23:28 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback