Tummen upp

Godmorgon världen!  Skön sömn som jag helst inte ville vakna upp ur alls, för drömmen jag drömde var så spännande och jag ville veta slutet, men självklart ringer klockan om och om igen, så det blev inget riktigt avslut, men så kan det va! Nu lite kaffe och sen lite annat bestyr. Idag ska jag ner till jobbet och fixa mitt schema lite grann, lämna in papper och sen vidare till Motala för katalogöppning. Hoppas ni får en fin dag, det är ni värda! PS! Jag tror även lilltjejen gjort sin åsikt klar, nya sängisarna är godkända!

" Vill du få något sagt, fråga en man.
Vill du ha något gjort, fråga en kvinna."


2013-04-11 | 10:55:00 | Blandat | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken söt kisse.

Svar: Tack! Hon är underbar.
serendip.blogg.se

2013-04-11 // 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback