Dom där dagarna med det lilla "extra"

En lång dag har nu passerat och istället för att sova som jag borde så här dags så ligger jag och reflekterar över livet som det är nu och filosoferar över hur det kan/kommer vara framöver.

Haft en super bra dag på jobbet, hade en kund som var hur gullig som helst och som vänligt men bestämt bad om mitt namn och endast ville komma till mig hädanefter för hon tyckte jag var så trevlig, hjälpsam och rar. Hur underbar känsla är inte det? Det gav verkligen bevis på att jag gör ett bra jobb och det kan behövas ibland. Hade även på mig sen där extra fina tröjan som jag pratade om igår, och fick många fina komplimanger, en dag som med andra ord varit helt fantastisk!

Slutade jobbet och hjälpte C med lite småfix, hamnade hos hans morföräldrar som jag inte träffat på evigheter (känns det som), handlade lite mat och annat innan jag hamnade i slölläge med en ansiktsmask framför tv:n som det för ovanlighetens skull varit mycket bra på ikväll.

Hann även med träningspasset trots att det var kämpigt efter en lång dag så nu är jag nöjd över dagen och ska försöka sova och ladda om batteriena några timmar. Kram på er!


2013-08-11 | 01:49:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback