How wonderful life is..

Idag blir en dag med min lilla Sandrutt, så länge sedan vi bara umgicks och strosade omkring på stan i jakten efter den perfekta presenten till någon, eller ett underbart klädesplagg som följer med hem. Det ska bli härligt! Att vädret inte är på topp, gör inte mig någonting alls eftersom vi mest kommer vara inomhus i vilket fall! I eftermiddag ska jag dessutom äntligen iväg på en efterlängtad ansiktsbehandling på Medaskin, det var ett tag sen jag skämde bort mig själv och det behövs verkligen! Men innan allt detta så ska jag iväg och hämta en hylla som jag vunnit :) Jag har mina små idéer, så eftersom jag vann den, så klickade jag även hem en annan liten sak, kika in här, hur smart är inte klockan med allt samlat på ett ställe?, I Love it: 
 

2013-08-08 | 10:08:19 | Shopping | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigel

Där va hyllan ser jag ;>

Svar: ja:D haha
serendip.blogg.se

2013-08-08 // 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback