Mitt i natten

Precis avslutat det värsta träningspasset i mitt liv, är genomsvettig och kroppen i stort sett skakar, men nu jävlar ska det gå, jag har bestämt mig, och vi är flera som gör det så vi får helt enkelt pusha varandra, träningsupplägget denna månad är : 30 days of shred av Jill Michaels, bara det säger väl en hel del? 

I övrigt har jag precis lagt periodens Oriflame beställning och tidigare idag varit på introduktionskurs (3,5timmar!) för körkortet tillsammans med mamma, så nu blir det fokus på det då jag har ett mål när jag anser att jag borde ha klarat det. Spenderade även större delen av kvällen ute på landet. 

Som ni märker så är det mycket som händer just nu, både i mitt privatliv, men också inom mina olika arbeten, träningar och tjosan hejsan. Så ni får stå ut. Sommaren är den tiden man passar på att leva ut lite grann, så hösten lär nog bli bättre. Tills dess, sug in orden i texten för de är så sant: 
Nu blir det en välförtjänad dusch innan jag tänker gå och lägga mig och sova som en gris. För just nu är både kropp och själ helt slut för idag.

2013-08-06 | 01:42:57 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigel

Caaaaaat

2013-08-06 // 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback