Uppdate

Jag blir lite småarg när telefonen överger mig och inte ens försöker göra som jag vill, blogginlägget som jag (trodde) hade laddats upp för en vecka sedan och några därefter har inte gjort det för telefonen vägrar! 
Så här kommer lite uppdate instead: 
 
Senaste veckan/veckorna har varit fyllda med roliga saker och saker som kanske inte varit så roliga men ändå avkopplande, har gått in i Level 2 av 3 i träningsprogrammet, det är riktigt tufft men jag försöker att härda ut *5 dagar kvar*. Varit iväg och övningskört och tagit en hel del framsteg, varit på smultronstället, ute och käkat, på bio, på årets stadsmarknad, ja ni vet helt enkelt njutit av livet. 
 
I veckan drog arbetet igång på allvar och den fritid som funnits under dessa veckor kommer inte att infinna sig lika mycket, men det är härligt, jag är glad och framförallt så känns det som att jag har hittat rätt, det känns så underbart att kunna hjälpa andra, peppa deras självförtroende, att inse att dem är vackra precis som dom är. För mig är jobbet så himla mycket mer än bara säljare. 
 
Jag hoppas att ni mår bra och tar hand om varandra där ute i världen, för det är tufft. 
 
 

2013-08-23 | 10:36:15 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigelmums

Satte i halsen när jag såg update ;))

2013-08-23 // 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback