Bra början.

Började dagen med Mammi som sagt, vi åkte ner till Maxi för att leta efter en långärmad vit tröja, vi gick in på Staidum och fann vårt mål direkt och efter några minuter var jag några kronor fattigare, men helnöjd med både kvalitéen på tyget och hur den satt. Vi åkte hem till henne och hon fixade mina fötter - så skönt! Och avslutade vår dag hos U med lite småprat, eftersom hon skulle hemåt, släppte hon av mig hos Sandrutten som låg halvnaken på sängen för att "torka" deodoranten haha, det blev lite kaffe och mys med Bamse innan vi begav oss ner mot stan. 

När vi gick där på Norra promenaden, började det snöa som bara tusan! Skulle det inte bli varmare? Kameran på iPhone är ju inte den bästa, så för o visa er att det snöa fick Sandrutt ställa upp som modell och man ser ju snöflingorna i håret. Söta strumpor förresten va?
Efter att ha lämnat över lite kläder till diverse människor, och sprungit runt i en hel del affärer och sett det mest konstiga så landade vi hemma hos mig för lite fika! Är det bara vi, eller är inte omslaget nedan lite roligt? GW Persson säger att Palme var en CIA-Agent, men Palmes släkting säger - tror jag inte. Haha!

2013-02-04 | 22:50:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback