En dag på landet

Låt mig presentera Ruggis, hon är en fin liten flicka som älskar att mysa, OBSERVERA, när hon själv vill. Hon föredrar att mysa på kvällarna, när jag antingen gått på toa eller står i duschen, hon väljer alltid de bästa tillfällena. Som nyss, jag stod och stekte pannkakor till morgondagen, då blir hon hispig och jamar, när jag är färdig och går till toaletten springer hon efter och så har det börjat, nu följer hon efter mig vart jag än går, och visar jag med fingret och säger: "hopp" så hoppar hon upp på bordet haha! Men hon är söt, och hur mysig päls tror ni inte att hon har? Det roliga är att annars är hon så himla blyg. 
 
Men iallafall! Tidigare idag åkte vi in till stan för att uträtta lite ärenden, C skulle till sin mormor och jag skulle förbi hemma och mysa lite med Busan, samt skriva ut lite papper innan vi åkte till jobbet en sväng. Blev även ett 


2013-02-12 | 21:19:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback