Eufori

Jag säger bara såhär: wow vilken dag! Blev inringd till jobbet lite tidigare än väntat så det var bara att hoppa in i bilen och åka, dagens schema tog en total vändning och jag fick mycket större ansvar än vad jag hade väntat mig och vad som var bestämt, trots nervositeten så höll jag, Desireé i 3 stycken underbara barnkalas idag, och jag känner mig så himla supernöjd med min insats!

När jag kom iväg från jobbet tog jag en välförtjänt kaffe på Lindahls sen rullade jag hemåt, packade, åkte till syrran en sväng eftersom hennes kille fyllde år det blev lite tårta innan vi rullade iväg för att inhandla mat och nödvändigheter inför vår vistelse på landet. Och nu är vi äntligen här, vi har lagat lite mat, myst med kissarna och sett en super bra film med Sylvester Stallone, men nu är det dags att möta John Blund för lite sömn, imorgon har vi mycket att ordna med och sen ska jag försöka att ta lite extra hand om mig själv.

Här är en bild på Ruggis som myser mitt på bordet, hon är så otroligt söt! Puss på er!


2013-02-10 | 23:54:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback