Planer

Tänkte som sagt lägga upp lite av bilderna från vår resa till Malmö i Torsdags-Fredags men det blir en annan dag för just nu har jag lånat ut telefonen till min pojkvän då hans strulat, han skjutsar upp mamma m.fl till Arlanda, vilket skitväder förresten! Hoppas det går bra så de hinner fram, och att min plutt kommer fram i tid. Men kan iallafall säga att det var en lärorik och rolig resa, jag har varit i Malmö tidigare och är helt förälskad i staden, och att man möter alla möjliga dialekter och språk! 
 
Imorgon blir första dagen på jobbet, och jag är så nyfiken på hur det kommer gå, samtidigt som jag är nervös, men nervös är bra! Det betyder att man så gärna vill lyckas! Imorgon har vi flera barnkalas inbokade och jag ska ha hand om en av stationerna:) 
 
Sen åker vi ut till landet där vi stannar i två veckor, ska bli skönt att komma dit! Mysig känsla och sen är det verkligen avslappnande, vilket behövs! Har känt mig krasslig i flera dagar, och det sista jag vill just nu är att bli sjuk! Men innan vi åker dit måste vi handla, åka förbi syrran då hennes kille fyller år, och lite annat! :-) 
 
Hoppas ni får ett bra avslut på veckan - och kom ihåg att göra varje dag speciell, och gör någon glad! För det ger så himla mycket tillbaka till en själv. Nu måste jag sova så jag är på mitt allra bästa humör imorgon!
 
Kram på er!
 

2013-02-09 | 21:09:10 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» puss

ja jag märker det haha! när jag sitter och smsar med c ist lååååå

Svar: Haha jaha! Har inte sett, måste kolla!
serendip.blogg.se

2013-02-09 // 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback