saker

Sitter och går igenom vad som kom med Oriflame idag, tänkte att jag ska hinna dela ut det innan jag åker till Malmö och dessutom blir borta ett tag, iom att vi ska bo hos Mamma 2 veckor framöver, tror det hinns med, om inte, så är det inte hela världen, då får jag väl helt enkelt ta det i helgen:) 
 
I övrigt då? Dricker lite kaffe, hunnit med en hel del idag, varit på jobbet och fixat lite (I helgen jobbar jag min första dag, nervöst!), samt både lämnat in och hämtat ut mobilen, så den känns som ny samt varit på Diamanten och fått lite mat i magen. Borde börja packa, men tror de får vänta till imorgon, måste iväg och leta efter skor imorgon så då tar jag allt i en veva innan vi går bort till spa:t på kvällen!
 
 

2013-02-05 | 19:04:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback