Söndagsmorgon

Kaffe i magen, kaffe i koppen, känns som att det behövs! Men känner mig så taggad inför jobbet, måste bara komma på vad jag ska äta till lunch innan jag sticker iväg. Hmm.. 
 
Har förövrigt kommit på en idé, men vet inte riktigt om den är genomförbar ännu, så tänkte ta kvällen till att kolla upp det, eller ev. morgondagen :) Gör jag det så kommer jag behöva hjälp av er alla ;) 
 
Nu måste jag rusa, vet att det är dåligt med bilder men det kommer, jag lovar! Vet ju att det är så himla mycket roligare att läsa då, men samtidigt så skriver jag ju mest för min egen skull, för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vad som hänt! 
 
Kram!

2013-02-10 | 09:52:54 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Eva "SjungandeMamman"

Sv:Jag är verkligen helnöjd och tycker det är värt varenda krona! Man får såklart inte gå in med inställningen att få allt man vill/behöver men jag har använta och gillat nästan allt jag fått. Annars har mina nära och kära fått de produkterna som inte passat mig. Värt att prova helt klart!

Kram

Svar: Okej!:) Kanske ska prova då!
serendip.blogg.se

2013-02-10 // 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback