Söndagsmys och sånt

Varit en lång Söndag som känts mer som en Måndag, fullt upp på jobbet och eftersom jag jobbade en timma extra blev det även fullt upp efter, var hemma en sväng och fika med pappa samt myste med Busan sen lite annat smått och gott!

Ikväll har vi sett på Johan Falk och klockan börjar bli sent så nu börjar det bli dags att avrunda och få lite sömn för imorgon står jobb på schemat sen har jag lite annat att fixa med! Ska som sagt försöka lägga in lite bilder från vad som hänt här de senaste dagarna sen ska jag försöka städa lite också:-)

Slänger upp en mys bild på mig och Totta när vi låg i soffan och hade det mysigt!


2013-02-17 | 23:49:12 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback