Unsdag

Igår e.m blev det en loppissväng, inte så himla lång, men kul var det! Hittade bl.a en supersöt tröja som jag visar vid senare tillfälle! Därefter blev det lite vanlig shopping så att säga, C köpte sig en jacka och jag en super sköntröja med bästa materialet, Sandrutt följde nog mest med som smakråd tror jag, butiken hade inte hennes smak i utbud haha. När vi kände oss färdiga hoppade vi av på Diamanten för lite Chai Latte - time, C skulle iväg med en kompis och träna så vi gjorde oss sysselsatta där med en hel del historier från Hakans livstid och det resulterade i en hel del skratt kan jag minst säga, när vi var färdiga där fick vi skjuts hem och gick sedan bort till gymmet och lurade bakom en bil, så när de var färdiga så skrämde vi dem lite grann haha. När vi gick förbi Ica blev jag nästan lite förbannad, vafan det är väl inte påsk än??? Varför sätter de upp påsk-skyltar redan nu? 
 
Sen hände det väl inte mycket mer roligt igår, vi åkte och handlade diverse nödvändigheter och rörde oss ut mot landet igen, blev lite Farmen innan jag somnade som en stock. 
 
Har precis överraskat min älskade med lite frukost på sängen men nu måste jag mata fåglarna, ge kissarna lite mat, och göra mig själv i ordning innan vi ska iväg. 

2013-02-14 | 11:50:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback