Blank page

Blev en kväll hemma hos svärmor och agera modelldocka så hennes klänning blir så bra som hon vill ha den, mysig fika med glasstårta och kaffe till Farmen, passade super bra! Annars har jag tvättat och styrt här hemma hela dagen, skulle egentligen haft kameran och börjat ta lite kort på kläder som ska ut på annons snart, men min älskling har haft den några dagar nu, så det får jag avvakta med ett tag till. Oriflame sakerna kom idag super glad då min nattkräm varit slut ett par dagar nu. Jag beställde lite bassaker så som: Dag- och nattkräm, locktång, volymtång, ansiktsmask, applicator, scrubb och lite så.
 
I morgon skulle jag egentligen spenderat förmiddagen med mamma och eftermiddagen med en efterlängtad fika med tjejerna, men det blev flyttat med tiden så det blev avbokning för min del:( lite tråkigt då man sett fram emot det, men det kommer ju flera dagar :)
 
Här omdagen bakade jag och Hakan vegetariska pizzor borta på Diamanten, nedan kan ni se resultatet, samt en god pasta med wook grönsaker och ostsås! Hur gott som helst.
 
Här kommer lite bilder från senaste dagarna iallafall :)
 

2013-01-25 | 01:36:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback