Daily dose

Del 1 av denna Fredag avklarad, blev en sväng på Ingelsta med mammi, där jag hittade min nyfunna kärlek, Missoni halsduken! Den är sådär perfekt, inte för varm, inte för kall, den kommer fungera super bra även till vårjackan sen! Annars hittade jag inget roligt, köpte lite mat på Citygross så det finns hemma, och jag säger bara blä vad mycket folk det var överallt haha! Det märks att det är Januarilönen som kommit, kan bara tänka mig hur det kommer att se ut när folk slutar jobben! 
 
Nu blir det en kaffe, sen ska jag packa upp lite paket som kommit under veckan, kanske visar er något smarrigt sen! Dessutom måste vi åka till Elgiganten en sväng också, får se om de blir idag, eller om det får vänta till imorgon, eftersom vi ändå ska dit en sväng på förmiddagen! 

2013-01-25 | 15:43:00 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback