days like this

Det är så mycket jag vill göra just nu, men känns som om tiden knappt räcker till ens till det "viktiga", jag är super trött just nu, har bara tagit det lungt ikväll och myst hemma till olika tv program. Ska försöka sova nu men har ont i både huvudet och magen så jag tog en Panodil för att försöka lindra det lite, kan dock observera att det inte är för att jag är nervös, utan de är nog mest att jag inte fått tillräckligt med sömn och föda de senaste dagarna.. Imorgon väntas ytterliggare en intervju, som också är den avgörande, sen blir det läkarbesök och lite annat. Sov gott allihopa!

2013-01-30 | 23:09:23 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback