Fredag

Tvätta tvätta tvätta. Kan säga att det inte var allt för enkelt att komma upp imorse (undra varför?..) Men jag är uppe iallafall och har fått en hel del gjort faktiskt. Just nu sitter jag och väntar på att maskin nummer 3 och 4 ska bli klara, sen är det nog färdigt, om man bortser från torktiden som tar en stund. Älskar nytvättade sängkläder, det luktar gott, och blir verkligen en speciell känsla när man kryper ner, ja! Jag tycker bara om det helt enkelt, och vad passar bättre en Fredag än att ha allt färdigt? Nu kan jag koppla av och slappa till på Måndag, skönt att jag fick dagens jobb gjort igår istället.

Förövrigt, kika vilken rolig bild jag hittade!
 
Vi hörs senare, tjingeling!

2013-01-11 | 13:20:18 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback