Glädje.

Trots att både jag och mitt hjärta "tog sovmorgon" idag så har vi hunnit med en hel del, var nere på Elgiganten och införskaffade oss en försenad julklapp, som kommer göra saker och ting så himla mycket enklare (visar vad sen!), en tripp till Maxi för att köpa diverse saker som går åt, och sen vidare ut till hans morföräldrar för lite fika och prat. Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart, sen blir det o plocka lite, samt försöka installera vår nya solstråle! 
 
Skulle åkt och skällt ut Riksbyggen idag, för att mina nya kläder blivit halvt förstörda av tvättmaskinen, men det får bli imorgon. 
 
Vi hörs sen godingar! Kram

2013-01-02 | 18:13:09 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

SV: Jag hade tänkt att göra det! Lägga upp alla sponsorer samt vinnare. Men det tar lite tid, så det kommer nog ta ett par dagar!

2013-01-02 // 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback