L'Oréal Paris Revitalift Dermo-Expertise


Innehåll: 50 ml
Rek.ca pris: 149:- ( vet att de sålt den för 79:- eller 89:- på H&M både natt- och dagkräm)

Denna nattkräm från L'Oréal Paris utlovar att förebygga uppkomsten av rynkor och förbättra hudens elasticitet med synligt resultat efter bara 4 veckor. Nattkrämen stimulerar cellförnyelsen i huden vilket ska göra så att huden ser fastare ut. Denna ska innehåll Pro-Retinol A som arbetar mot rynkorna och Stumulift-teknologin som stimulerar hudens värdefulla molekyler.  

Jag har använt krämen i 2,5 månad nu, och känner därför att jag kan ge er en ärlig recension som bygger på en längre tids test. Krämen har en härlig konstistens som verkligen återfuktar huden utan att kännas de minsta kladdig eller lämna någon hinna över huden, den sjunker in snabbt och man behöver inte mycket alls då den är dryg. Jag känner mig fräsch och len i hyn när jag vaknar upp vilket jag ser som ett plus, rynkor då? Det kan jag inte riktigt svara på då jag inte har så många, men visst stramar den upp och känns pigg. Doften är svag och den har blivit något av en favorit i badrumsskåpet och jag kommer absolut att köpa den igen i framtiden.

Mer plus i kanten är att den är:
  • Dermatologiskt testad.
  • Passar alla hudtyper.

Den har hållt i 2 och en halvmånad och jag har använt den i princip varje kväll, så priset är verkligen värt det. Men nu är det dags att prova en ny nattkräm från Oriflame, håll utkik efter fler recensioner. 

Betyg? 

5 av 5 möjliga, hade det funnits 10 stjärnor, så hade den stigit upp till det, den är verkligen fantastisk mot hyn.

2013-01-21 | 23:54:00 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» pamela cornefelt

Låter bra...man bör prova sej fram...Om du blir eller är oriflme återförsäljare hör av dej tilö mej..pamelasvardag torsdagar<3

Svar: Jag hör av mig till dig kramis! :)
serendip.blogg.se

2013-01-22 // 00:04:46
» pamela cornefelt

Oriflame återförsäljare hör av dej till mej....man ska prova en prova en....;-)

2013-01-22 // 00:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback