New year


Igår spenderade jag ett nyktert nyår (om man bortser från ett shotglas med starkvinsglögg), tillsammans med underbara människor. C´s mamma fyllde även år idag så vi åt god middag, spelade Bingolotto och hade extra mysigt. Jag hoppas verkligen 2013 kommer bli ett bra år, tänker börja dagen med att läsa mitt årshoroskop för att sedan bara slappna av, jag har lite små saker planerade framöver annars är det mest lungt, och på ett sätt är det väldigt skönt. 
 
Årets löften, blir nog att inte stressa upp mig så mycket, och framför allt att försöka dra ner på läskdrickandet, jag gick ju över från dagligt coca-cola intag, till pepsi max, men i grund och botten vet jag ju själv att det inte heller är sådär jätte bra! 
 
Har ni några löften?

2013-01-01 | 17:46:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback