Onsdag

Igår blev en lång dag, var så trött när jag kom hem så det blev inte mycket mer än att dricka lite kaffe och äta semla med min plutt innan jag somnade, och fy så skönt det var att somna innan klockan var tolv! 
 
Började dagen med lunch på Diamanten, promenerade bort dit och väntade på mamma, efter en stund kom även C, så han gjorde oss sällskap innan vi åkte vidare till Maxi för lite ärenden och roligheter. På e.m åkte vi ut till min bror och hans familj, de flyttade i Söndags så vi kollade in nya huset och det hade en mysig känsla över sig, redan innan de har hunnit plocka upp allt! Så jag tror de kommer trivas otroligt bra där, även syster och Texas tittade ut för fika och husesyn. Fick med mig en perfekt pannkaka-stekpanna, som jag måste prova om den fungerar, samt lamellgardiner, är lite osäker på om bredden fungerar, orkade inte ta tag i någonting igår kväll som sagt, men får prova ikväll eller alt. i helgen. Ska försöka lägga över bilderna från kameran när jag får en stund över också.

2013-01-17 | 10:08:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna

Du hinner med mycket du:) Hoppas lunchen smakade bra, har hört att diamanten ska habra mat

Svar: Underbar mat!
serendip.blogg.se

2013-01-19 // 00:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback