Thuesday.

Jag har hittills hunnit platta håret och klä på mig kläder, känner mig lite små ruggig idag, men antar att vi alla har de dagarna. Blir inget smink, tänker att huden ska få återfukta sig lite efter gårdagens behandlingar, istället kör jag på en ordentlig dagkräm som ger maximal fukt, och det är ju så, hyn mår ju bäst utan massa tilltäppta porer som sminket ofta bidrar med. 
 
Snart ska jag iväg på möte, har dock inte lyckats skriva ut de papper som jag borde gjort, men jag har det mesta i huvudet, så det får bli improvisation idag. 
 
Ha en super fin Tisdag, och gör det bästa av dagen! 

2013-01-29 | 10:56:59 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback