Älskade sommar

Haft en otroligt mysig dag där vänner och familj uppskattats till max! Vi startade dagen med en tripp ut till mamma där hon och Elliott väntade otåligt, jag blev hur överlycklig som helst över att se honom då det var väldigt länge sedan! Vi åkte ut till Sjöänga och det tog inte lång tid före både C:s pappa,farbror syster,systerbarn & man kom ut dit. Vi badade, byggde sandslott, letade stenar och bara njöt! Solen stekte ordentligt! Tillslut tog jag och C en tripp ut med vattenscootern, vi körde mot vågorna och helt plötsligt flyger både han och jag av och jag kan lova att min stackars lilla rumpa fick lida av fallet! Aj aj aj.. 2 minuter senare ramlade vi av igen och jag kunde inte annat än o skratta då det var så typiskt.. Men så är det väl, jag körde lite innan vi packade oss inåt igen för lite sol innan vi åkte därifrån. Efter badet blev det K:Pizzeria och senare ut till mammsen och Elliott igen för lite kaffe och fotboll. Brorsan kom och hämtade honom och vi rörde oss in emot stan igen.
 

Just nu sitter gullet och jag o ser på film, han har bränt sönder hela sin rygg :/ Och jag får sitta på vänstra delen av rumpan, hur kan det göra så ont?! Försöker hitta lite smått och gott att beställa hem, men jag blir så kräsen i sista stund.. Snart blir det sovdags för imorgon väntar en ny dag av nya möjligheter och utmaningar. * Sleep tight

2011-08-03 | 21:05:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback