And the ladies went wild

Det har varit en lång dag, började med att nästan försova mig, tur som tusan att jag inte gjorde det! Stressade iväg ner på stan för att lära mig öppningen på jobbet, tog spårvagnen hem, åt lunch, hoppade på cykeln och iväg igen. Mötte upp en tjej i Haga, vidare till körskolan för syntest, som för övrigt gick hur bra som helst, läste på raden längst ner och fick inte ett enda fel, så hon ville att jag skulle göra om det för att försäkra sig om att det inte var fel på apparaten men det var det icke haha! Cyklade hemåt, stannade hos Hakan för snabbfika, sen återigen hem. Sen dess har jag styrt med både Oriflame varorna, prickat av hit och dit, planerat ytterliggare jobb och ringt en hel del samtal, under kvällen åkte jag ner på stan för att möta upp M och L på jobbet, gick sedan vidare hem till B för lite rosé vin (jag som brukar avsky vin tyckte det var super gott!) och lite plockis. En hel del både roliga, seriösa och konkreta diskussioner dök upp och vi hade en ytterst trevlig kväll. Åkte ut och såg C + B prova motorn innan jag nu hamnade här, hur trött som helst och med huvudet fullt av saker som behöver arkiveras och sorteras under en god natts sömn, så det är exakt det jag tänker göra. God natt mina fina!
P.S nu är jag också med i klubben, med andra ord jag har skaffat Instagram, vill ni kika där så är
 

2013-07-05 | 01:26:37 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback