Ärlighet

Ärlighet är viktigt i mina ögon, jag hatar folk som smusslar & undanhåller saker och ting. Jag vet när någon ljuger, det är så genomskinligt, men ändå står man kvar & litar på person i fråga just på grund av att det är någon man inte VILL ska ljuga för en. Jag har stått kvar alldeles för många gånger när folk ljugit för mig, men jag har tröttnat. Det är därför jag i dagsläget inte har så många vänner, utan få nära som jag verkligen finns till för & älskar från botten av mitt hjärta. Lojalitet är viktigt i alla förhållanden, både i relation till sin familj, sina vänner & sin käreste. Tyvärr är det många som missbrukar andras tillit och det borde i mina ögon vara straffbart!! Många använder sig av uttrycket: "Hämnden är ljuv," tyvärr så har jag nog mognat en hel del dem senaste åren och insett att det bara är lika dumt. Sviker någon ditt förtroende på något sätt, gå hellre därifrån än stå kvar som ett bollplank eller ge igen, för ger du igen, visar du dig endast vara lika dum som person i fråga som sårade dig ifrån första början!! & inte vill du sjunka så lågt, eller?

2011-02-04 | 20:27:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback