Bra start på dagen

Tänkte ta mig ett glas Cola, men naturligtvis har jag ut 1.5 L på golvet.. Bestämde mig för att torka och tvätta golvet, så när jag väl var klar med det skulle jag gå ut och ta ett glas vatten i stället. Med min lycka slog jag upp hela stortån så det fräste blod .. Pappa fick leka doktor och jag var mindre glad. 
Jag gick bort till Pillans farmor och tillbringade hela eftermiddagen där, Jag kände mig dock skapligt avundsjuk när alla badade förutom jag ! Duktiga som dem var hade dem bakat Jordgubbs socker kaka och så åt vi jordgubbar med grädde på sidan av, smaskens! När pappa hämtade mig åkte vi till Willys och efter det släppte han av mig hos Sandra, där dock bestämde jag mig för att bada med en stor ICA-påse på foten och en massa tejp. Självklart läckte det igenom men det är ju som vanligt ! Efter kortspel och en hel del struntprat är jag äntligen hemma och ska slå på en film! :)
 

2010-07-19 | 17:15:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback