Grattis Pinglan!

Grattis på den stora 18:års dagen min bästaste tjej! Idag är du fri att göra vad du vill och jag vill gratta dig något enormt. Har känt dig i flera år nu och fler ska det bli ! =) 
Så morgondagen då. När jag vaknar ska jag ta mig en liten promenad i det "vackra" vädret för att få mig en frisk nypa luft, sedan blir det in för ett snabbt klädbyte och bort till jobbet! Efter jobbet ska jag väl se till att kanske åka ut och pimpla med far min som jag lovat, dock får vi ju se vad vädret säger om det. Kvällen bjuder självklart på en tripp hem till födelsedagsbarnet! Kan knappt vänta:) Hoppas att du får en underbar dag/natt. 

2010-07-19 | 16:55:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback