Puss på det

 Inte sovit ännu, börjar bli till en vana att vara vaken 24 timmar om dygnet för att sedan dagen efter sova bort i princip ett dygn. Vet inte riktigt vad som är felet, men orkar inte ta tag i det heller. 
Väckte Fredde imorse med kaffe och vi satt och pratade en stund innan han skulle till jobbet vid 06.30, det är inte fint väder idag och jag blir så deprimerad på det. Jag vill bli brun och jag längtar så oerhört tills vi är på Öland då jag får alla D-vitaminer jag behöver.
När fredde åkte ringde jag till mamma och pratade en bra stund, jag saknar henne massor. Har inte träffat henne sedan innan midsommar, sorgligt men sant! Ska boka in 
något med henne framöver, och känner att jag måste ge pappa lite tid också när han väl är hemma ( vilket är sällan, alldeles för sällan ) . När vi lagt på och jag gått ut en stund ringde jag till Pillan och pratade bort lite tid, hon gav Alex frukost och vi hade ett trevligt samtal som vanligt. På lördag HOPPAS jag att jag ska vara barnvakt åt Alex eftersom Pillan ska på handledningsutbildning för körkortet. Jag har nog världens finaste och mest bedårande gudson! Usch vad jag saknar honom, och Pillan också. 
Till slut innan jag fortsätter att spela elgitarr och lära mig några låtar vill jag säga tack till min älskade Sandra som alltid finns där för mig även om jag ibland inte visar min uppskattning gentemot henne. Tusen tack för allt du gör för mig, jag vill dig all lycka i världen, och som ett litet plus i kanten, eller ska jag säga stort ? Tack för att du gett Busilus mat nu när och pappa inte varit hemma, du är verkligen en ängel, tror jag får nominera dig till någon sån där tacksamhets sak snart efter alla våra år tillsammans !
Nu får ni bild på vädret klockan 05.30 imorse, en på min älskade gudson som är oerhört saknad & min älskade vän Sandra och jag för ca 1-2 år sen?! Ha en trevlig dag allihopa, tjing! 
 

2010-07-19 | 17:13:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback