Sommartider

Börjar detta inlägg genom att bjuda er på bilder från igår kväll hemma hos svärmor när vi satt på balkongen och myste med jordgubbar och glass.
Idag är en sån dag då det är riktigt varmt, både inomhus och utomhus.. Väntar på att C ska komma hem så vi kan ge oss ut på sjön, för just nu står min cykel (som jag förövrigt inte har berättat om heller) ute i Herstadberg och steker i solen. Tänkte försöka cykla hem med den ikväll, för där ute gör den ju ingen direkt nytta. Men först, innan jag ska iväg på nya äventyr, ska jag möta upp en tjej och lämna lite kläder. Jag hoppas ni har en fin sommar, för jag njuter av varje sekund *
 
 

2013-07-13 | 16:12:09 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback