Today is today and nobody knows about tomorrow

Fått en del gjort idag, inte riktigt allt som jag hade planerat, men en del. Läst ut hela körkortsboken och försökt träna in lite vägmärken men det mesta känns som en djungel.. Antar att det blir enklare så fort jag kommit igång med körningen också så det blir ett samspel.

Passade på att handla och laga lite mat innan B & C kom hem, vi åt ihop och packade ihop oss för att åka ut och fiska, men eftersom att det började dugga så struntande vi i båten även idag och valde istället bryggan, C's morfar kom dessutom ned och överraskade oss, lite roligt! Men senare började det störtregna så vi gav upp och åkte hemåt..

Nu såhär på småtimmarna kom jag på att jag blandat ihop imorgon med Torsdag så det blir alltså inget jobb imorgon som jag hade räknat med istället är det på Torsdag och därför ska jag njuta av solen imorgon!


2013-07-03 | 02:31:00 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback